Wednesday, March 08, 2006

please tell me this isn't true

please!!! nick (lachey) is fucking kristin (from laguna beach)?!?!! i can't handle that nonsense. she is such a stupid little girl, who does not deserve to be in the public eye, please tell me that this man is not dating this child!!!!!! and someone please tell me how this is "revenge" on jessica? oooooh i'll show you jess, i'll date an 18 year old kid i have nothing in common with that is just as spoiled and stupid as you are! i have officially come to the conclusion that nick is a fucking waste of space.
my head can only handle so much, and it's about to explode because i know that trash britney married knocked her up again! she is ruining all my theories about her and justin getting back together! CURSE YOU BRITNEY!!!!!! i will now officially blame her for my lack of working out this week. no justin and britney reunion, no working out! i'm going to the gym first thing in the morning! i'm fixin' to save the world.. 1 workout at a time!

30 comments:

Kristen said...

Blech. I can stand either one ~ but Kristin... ugh...

Melanhead said...

Thanks for visiting my blog. You look familiar - did we know each other while living in so cal?

Keith said...

well Nick will be in Boston tommorrow for a radio appearance, come visit him.

DD said...

I seriously believe Brit is just too lazy to lose the gut; plus, look how much publicity she gets!

Melissam said...

Jenn, I thought the same thing when I heard about Nick & Kristin. Didn't he learn already to steer clear of those young chicks.

jennster said...

kristen.. SERIOUSLY!!!!! he goes from one freaking tard of a blond to another. nick's an idiot.

jennster said...

melan.. i dunno, did we???!

jennster said...

keith- good lord no. i might catch something.

jennster said...

lmfao dd.. no! she's pregnant. i swear it. that is not your average gut!

Belle said...

Hey you! Thanks for stopping by my blog earlier and leaving a comment; I do hope you'll come back and see me often since I love meeting more rockin' moms/wives/gfs!

I was a single mom for a while, too...heh, and then lived w/my now-husband for three years before we got married. It's been a wild ride!

I fear BritBrit is probably preggo again, too.....I'd be inclined to think she just let herself go, but she was lookin' damn hot for a while after having SPF.

jennster said...

well belle.. you are pretty interesting.......... for a mom. LOL

Faith said...

He's downgrading from Jessica? At least Brad Pitt upgraded with Angelina Jolie. Nick could have done better. Hi! Jenn!

cat said...

WTMFF!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG!!! well, I guess she's trying to move up in the world. Wow......

CAT said...

oh, and that pic of Britney is icky---well, it isnt icky, but it is for her cause we know what she "can" look like kwim??? I hope she gets this new baby she's carrying a car seat.

jennster said...

faith! HI HON! i don't think angelina is an upgrade. lol

jennster said...

kitty cat cat.. wtf right? and britney has a built in car seat, dur. her lap

Cat said...

are you sure that wasnt Brit in those black boots???

Cat said...

Nick's prolly just having fun gettin' some "everywhere".

Becky said...

oh. my. gosh. this is the mag i will receive in the mail tomorrow. i can not WAIT to read it. i had no idea! i agree. nicks pissing me off now. jessica i've hated for a while now. and britney- that was in my US weekly last week about her being preggo again. i hate k fed. he's so gross. and i used to adore brit but she's just gross now too! what is it with these people????

Tina said...

ya'll are all insane. Oha nd ANgelina is NOT an upgrade. Team Aniston baby!!!!!
ok now I'm insane too.

jennster said...

lmfao @ team aniston! LOL

Faith said...

Hi! Jenn! I L.O.V.E. your blogs. Love them. They crack me up cuz you're so freakin' honest and cooooool!

Yeah, I kinda figured that Angelina being married a dozen times is a downgrade. Not to mention the weird crap she does. Talk about a woman who shouldn't have any kids!

Faith said...

Why would you want to be called K Fed? Seriously, he's a retard!

OK, OK, TEAM ANISTON!!!

Jimboliah said...

Pft.. just suck it and and fuck em both... hell i would

jennster said...

JIMMY!!!!!!!!!!!!!!!!

Mush said...

Jenster, first visit to your site. Very funny girl. Could you share your thoughts with us regarding Jennifer Lopez and Marc Anthony? I do believe that JLo and Britney used the same matchmaker.

jennster said...

mush- thank you! i believe my thoughts about jlo and skeletor are in the oscar recap post. that says it all. lol

Tina said...

I love her....I just imagine Jennifer as being the sweetest person ever!

Anonymous said...

Us Magazine Doesn't always tell the truth. Just remember that :)

Virginia Belle said...

kristin looks like jessica to me. looks like someone's not dealing well with their divorce...

and britney is a no-talent, redneck, white trash slut. we are all just figuring it out now. (she fell into that category when she was spotted going into that gas station bathroom with BARE FEET.) Insert chorus of "EWWWWW!" here. she and K-Fed are well suited to each other. i just think they should have been sterilized before getting married so they wouldn't be able to bring any rug rats into their wacked out existance and spread their oh-so-deliciously-crappy genes into the world.

and don't even get me started on the whole TomKat debacle. if i were her mother, i would shoot my brains out with a shotgun. after digging out my eyes with a melon baller. only then would it be enough to dull the pain of having such an idiot for a daughter.

marc anthony = skeletor HAHAHAHAHAHA! LMAO!!!! good one, Jennster!

Go Team Aniston! Jolie is a homewrecker!!! and psycho to boot! biggest mistake brad ever made. he and jen looked right together. seeing him with jolie is like watching biff the quarterback dating elvira. it's just weird.